שאלות ותשובות

אספנו לכם את מיטב השאלות הנפוצות שאנחנו מקבלים, חפשו וקראו את השאלות, כמובן שאם יש לכם שאלות נוספות אתם מוזמנים לפנות אלינו מכאן.

כן. בהתאם לזמינות הכרטיסים לאירוע ספציפי ובתנאי שהבקשה חלה בכתב מהלקוח חודש ממועד האירוע. במקרה זה חברתנו תשנה את הקטגוריה ותזכה או תחייב על ההפרש מהכרטיס שנרכש בחבילת הבסיס.

חברתנו מתחייבת לספק את הכרטיסים לאירוע עד לילה המשחק. ישנם מספר דרכים לספק את הכרטיסים ללקוח, הנפוצה שבהם היא דרך הדואר האלקטרוני, לטלפון החכם או למלון הלקוח.

לאור הפופולריות הרבה של קבוצת באירופה, ובשל העובדה כי %80 מהמקומות באצטדיון
נמכרים לבעלי המנויים, אנו מספקים לחלק מלקוחותינו כרטיסי מנוי אלה על מנת למלא את חובתנו עבור הלקוח. לאחר סיום המשחק תדרשו להחזיר את הכרטיסים למעטפה שסופקה לכם עם קבלת הכרטיסים לקבלה של המלון אלא אם נודיע לכם ספציפית על איסוף הכרטיסים כבר במגרש ע""י נציגי החברה. כרטיסים אלה מיועדים לשימוש חוזר, אבדן הכרטיס עלול לגרום לקנס של 100 יורו לכרטיס לכיסוי עלויות של הנפקת כרטיס חלופי לבעל המינוי.

המחזורים מראש לפי תאריכים אך לא לפי ימים ושעות, במקרה זה אנו משריינים בחבילות שלנו את הימים שבהם יתקיימו המשחקים באותו מחזור. מרבית החבילות של סופי שבוע יתקיימו בימי חמישי/שישי עד שני/שלישי. במחזור אמצע שבוע אנו משריינים את שלישי רביעי וחמישי.

כן! חברתו שמה דגש על שירות ויותר מכך על האיכות. אנו מנגד לחברות אחרות מתחייבים לספק ללקוחותינו כרטיסים צמודים בלבד! ללא הפרש של מספר כיסאות או שורות. כמובן במידה ולא צוין בחבילה שהכרטיסים אינם צמודים. או ישיבה כבודדים.

לא! חברתנו שמה דגש על איכות הסביבה ולכן אנו ממליצים להימנע מלהדפיס ניירת שאין צורך בה לשימוש פיזי. ניתן להעביר את השוברים לטלפון הנייד (כשורש המילה אלקטרוני). שוברים אלה מיועדים למידע בסיסי לטובת הלקוח ולא מחייב הדפסה כולל כרטיסי המשחק/הופעה.

במידה והלקוח עדיין לא יצא מהארץ וניתן לבטל לפי חוק הגנת הצרכן את החבילה יוצע ללקוח החזר מלא על החבילה מלבד 100 ₪ לאדם למוצר. במידה והלקוח כבר נמצא ביעד והאירוע בוטל או נדחה, אנו נזכה את הלקוח על מחיר הכרטיס בלבד לאחר שבטיסה והמלון בוצע שימוש ואין ביכולתנו לעשות דבר. ביטול ושינוי יקבע בתאם לכוח עליון כגון – שביטה של חברת התעופה, החלטה לקיים את האירוע עם דלתות סגורות, מזג אויר, אירוע בטחוני.

חברתנו מתווכת בלבד בין הלקוח לספקים השונים ומחירים הכרטיסים הטיסות והמלונות משתנים בהתאם לפופולריות האירוע, אנו מוסיפים את עמלת התיווך בין הספקים ללקוח ואין באחריותנו לקבוע את המחירים, כמובן שהכול בהתאם להיצע והביקוש.

כן! בהמשך יעלה באתר עמוד לרכישת כרטיסים בנפרד.

במקרה זה יהיה הלקוח האחראי הבלעדי לאבדן הכרטיס, כמובן שברוב המקרים אנו מספקים כרטיס אלקטרוני שניתן לשחזרו. הבעיה תהיה עם כרטיסי נייר או כרטיסי מינויים, כמו בכל מצב גם כאן חברתנו מתחייבת לתת את השירות הטוב ביותר ולדאוג לכרטיס חלופי במינימום עלויות.

מקרים אלה נפוצים מאוד כאשר מדובר בטיסות המשך (עצירת ביניים) על חברת התעופה לדאוג לטיסת המשך, ואם מדובר בהמתנה של עד 12 שעות על חברת התעופה לדאוג גם לארוחה חמה ולינה. היות ומקרים אלה נפוצים אנו לא לוקחים סיכונים מיותרים ותמיד מטיסים את לקוחותינו שני לילות או לילה לפני האירוע.

דגש רב על אירועים שבהם הלקוחות אינם אוהדים של הקבוצה המארחת מה שעלול לגרום להתגרות באוהדים המקומיים ועלול להוביל הרחקה משטח האצטדיון ללא אפשרות החזר כספי. אנו ממליצים להגיע עם לבוש נטרלי או עם בגדים/צעיפים של הקבוצה המארחת אשר יהיו רוב מוחלט אלא אם הכרטיס של אותו לקוח נרכש במכוון ליציע קבוצה האורחת.

כן! כל נפש אדם מחויבת בכרטיס לאירוע לפי רמת מחיר שונה בהתאם לקטגוריה המצוינת.

אנו מכבדים כרטיסי אשראי עד 18 תשלומים בקרדיט, 3 תשלומים שווים ללא קרדיט, העברה בנקאית, מזומן, פייפאל, שק מזומן, מספר שקים טרם היציאה מהארץ, אפשרות לשילוב בין התשלומים לנוחיות הלקוח.